به گزارش آوای تبریز، سعید صالح نیا، مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سامانه ۱۲۵ با آمادگی و هوشیاری در حال انجام وظیفه بود، افزود: نیروهای مستقر در ستاد فرماندهی در حال ارائه خدمات ایمنی بودند و با برقراری ارتباط مؤثر با شهروندان به ارائه مشاوره ایمنی و ارسال نیروهای امدادی به محل حادثه میپرداختند.
وی ادامه داد: ۱۵۰۰ تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ برقرار و ۴۰ مورد عملیات امدادی توسط این سازمان انجام گرفته است.
صالح نیا یاد آور شد: ۲۵ محل پر تردد شهر تبریز توسط آتش نشانان آماده باش تحت پوشش ایمنی قرار گرفت.
ثبت دیدگاه