به گزارش آوای تبریز، ازدحام و صف در پشت تک دستگاه پرداخت ارز مسافرتی موجب نارضایتی و شکایت شهروندان شده است.
با اینکه روزانه حداقل سه پرواز خروجی از مبدا تبریز به مقصد کشورهای همسایه برقرار است، اما تک دستگاه خودپرداز ارز مسافرتی مربوط به بانک ملی پاسخگوی حجم تقاضای شهروندان شمالغرب کشور نبوده و این امر موجب نارضایتی شدیدی شده است.
مسافران ورودی به سالن ترانزیت فرودگاه بین المللی تبریز با اینکه قبلا از طریق اپلیکیشن مربوط به بانک مرجع هزینه مربوط به دریافت ارز مسافرتی را پرداخت کرده اند، ولی با مشاهده یک دستگاه خودپرداز دچار استرس شده و افرادی که دو ساعت قبل از پرواز وارد سالن ترانزیت نشده اند، گاها به سبب تعدد مسافران و کندی فرآیند توسط یک دستگاه خودپرداز موفق به دریافت ارز مسافرتی نمی شوند.
لازم به ذکر است که با توجه به اینکه فرودگاه بین المللی تبریز در شمالغرب کشور به عنوان یکی از ترمینالهای مهم مسافری و باری مشغول ارائه خدمات به شهروندان چهار استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و کردستان است، ولی استقرار تنها یک دستگاه خودپرداز ارز مسافرتی در شان شهروندان این چهار استان و تبریز نبوده و دستگاههای متولی می بایستی سریعا تدابیر لازم را در این خصوص اتخاذ کنند.
ثبت دیدگاه