به گزارش آوای تبریز، مرکز آذربایجان شرقی عابدین خرّم افزود: در سامانه برخط ۱۱۱ بیش از ۲۰۰ نفر نیروی کار آموزشهای لازم را برای ارتباط با مردم دیده اند
وی گفت: در کنار این سامانه در طرح نظام ارتباطات مردمی رئیس جمهور در ۲۹ نقطه استان مدیران و نمایندگان وزرا و رئیس جمهور در میزهای خدمت مستقر هستند تا پاسخگویی مشکلات مردم باشند.
استاندار ادامه داد: در دور اول سفر بیش از ۴۰ هزار پاسخگویی مردمی را در استان داشتیم.
سلطان زاده مدیرکل دفتر بازرسی استانداری آذربایجان شرقی هم گفت: این ستاد از طریق خط تلفنی ۱۱۱ با هدف تسهیل ارتباط بین مردم و رئیس جمهور ایجاد شده و و از امروز بیش از ۸۰۰ نفر پاسخگوی مطالبات، درخواستها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردم به دستگاههای اجرایی خواهند بود.
رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در دومین سفر استانی قرار است فردا پنجشنبه و جمعه مهمان مردم آذربایجان شرقی باشند.
ثبت دیدگاه